2017. március 3., péntek

Marilyn Monroe-ra gondoltam

A Laptophardver blog optimalizálása közben memóriajátékokat játszunk Évával mostanában. Minap egy filmrendező nevére kérdeztem
rá. Évának nem ugrott be, ezért híres filmjének egyik szereplőjére
utalva próbáltam segíteni. Elénekeltem azt, hogy Param-param, pararam – PU! – és Éva azonnal tudta, hogy Marilyn Monroe-ra gondoltam.

Pedig nem is idéztem eléggé pontosan a Van, aki forrón szereti című filmben elhangzó I Wanna Be Loved By You című szám szöveghelyét, de invenciózus előadásom olyannyira meggyőző
volt, hogy a bájos szőke szexidol alakja nyomban megidéződött. Kicsit be
is ült szobánkba, keresztbe vetette a lábát a fotelban és
megelégedéssel hallgatta, ahogy Billy Wilder többi filmjét is sorra
vesszük. - Param-param, ta tu di dam – PU!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése