2016. május 25., szerda

Mobilbarát marketing optimalizálás

a mobilkeresésekre optimalizált honlap nem csupán a képernyőmérethez
való rugalmas igazodásban (reszponzív weblap) tér el a hagyományos,
asztali gépekre tervezett oldalaktól. A mobilos keresőmarketing más,
mint a hagyományos. Például a kis képernyőméret miatt az első Google-találat
jelentősége is nagyobb. A felhasználók tenyérnyi készüléken csak ritkán
lapoznak tovább: rápillantanak a monitorra és már kattintanak is az
első pozícióra, esetleg még görgetnek lejjebb, de a második SERP már
bejáratlan marad. Ráadásul az organikus találatok fölött ott vannak a
hirdetett linkek, ezek közül a legértékesebb nyilván az első három
fizetett találat. Mobilos célzás esetén érdemes lehet megszerezni e
helyek valamelyikét, mert előfordulnak, hogy a kedves ügyfél az
organikus találatokig már els sem jut.

google pozíció javítás: Mobil marketing optimalizálás: A marketing célú honlapok széles körét nehéz elhatárolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése