2016. július 6., szerda

A legjobb SEO-szakember


Honlap optimalizálás SEO szakértővel

seo szakértő szakember
Optimalizáltass SEO-szakemberrel

Mindenes komplex blogomban arról írok, hogy az én eszközeim között első helyen egy 2000 óta épülő gigantikus webrendszer áll. A jelző persze túlzó, de ahhoz képest, hogy ez egy független piréz magánember hobbibirodalmaként jött létre egyéb online munkák farvizén, valóban hatalmas és hatékony, alkalmas cikkelhelyezésre.

2006-ig úgy építettem, hogy a SEÓról sajnos semmit nem tudtam, így aztán a régi rendszereim egy részét a keretes )frame( megoldások miatt a Google
nem is igazán tudja olvasni. 2004-től már külső blogokat is használni kezdtem, ezek jobban bejárthatók voltak a keresőrobotok számára, viszont mostanra az a három nagy szolgáltató megszűnt, ahol a rendszeres blogolást vittem (freeblog, blogter, nolblog). Így keresőmarketinges szempontból inkább a 2006 után épített oldalaim, rendszereim a megfelelőek linképítéshez. De ekkor még mindig nem tudatosan építkeztem, hiszen a célok között az irodalmi művek publikálása, webakciók és netes játékok szervezése, saját alkotói személyiségemnek a webre vetítése volt a fő, csak ezután lett célom a Seo, és csak sokkal ezután jött a PR-cikkes linképítés. Ma már tudom,

Ki a legjobb SEO-szakértő?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése