A honlaptartalom optimalizálása során a kulcsszavas relevanciát azzal növelhetjük, ha az előre kiválasztott kulcsszavak által jelölt fogalmakat minél több összefüggésben mutatjuk be.
A mesterséges intelligenciával rendelkező keresőalgoritmus számára lényegében ezzel "bizonyítjuk", hogy rengeteg sok információt nyújtunk a
kulcsszavak jelölte fogalmakkal összefüggésben. Eszerint nemcsak hogy
fölösleges, hanem ártalmas is ugyanazokat a szókapcsolatokat
ismételgetni ugyanabban a szövegkörnyezetben, ha gazdag a közlendőnk és komplex a szemléletünk, akkor a megközelítés változatossága magával hozza a variábilis kulcsszóhasználatot weblapjainkon.
A keresőszempontú kulcsszóhasználat eszerint egyfelől kényszer, másfelől kizáró tilalmakkal van övezve - és azonnal felmerül a súlyos
probléma: ha az ismétlések elkerülése végett más szavakat
használunk a tiszta kulcsszavaink helyett pl. egy címben, akkor ez a cím
hogy a fenébe lesz kulcsszavas?? - holott éppen ez - a kulcsszavasság - lenne a speciális optimalizálás szerinti kívánalom.
A fenti kérdésekre keresi a választ a honlapoptimalizáló szakmai blog: Általános és speciális tartalomoptimalizálás
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése