2016. július 15., péntek

Kulcsszavas revancia

A honlaptartalom optimalizálása során a kulcsszavas relevanciát azzal növelhetjük, ha az előre kiválasztott kulcsszavak által jelölt fogalmakat minél több összefüggésben mutatjuk be.

A mesterséges intelligenciával rendelkező keresőalgoritmus számára lényegében ezzel "bizonyítjuk", hogy rengeteg sok információt nyújtunk a kulcsszavak jelölte fogalmakkal összefüggésben. Eszerint nemcsak hogy fölösleges, hanem ártalmas is ugyanazokat a szókapcsolatokat ismételgetni ugyanabban a szövegkörnyezetben, ha gazdag a közlendőnk és komplex a szemléletünk, akkor a megközelítés változatossága magával hozza a variábilis kulcsszóhasználatot weblapjainkon.

A keresőszempontú kulcsszóhasználat eszerint egyfelől kényszer, másfelől kizáró tilalmakkal van övezve - és azonnal felmerül a súlyos probléma: ha az ismétlések elkerülése végett más szavakat használunk a tiszta kulcsszavaink helyett pl. egy címben, akkor ez a cím hogy a fenébe lesz kulcsszavas?? - holott éppen ez - a kulcsszavasság - lenne a speciális optimalizálás szerinti kívánalom.

A fenti kérdésekre keresi a választ a honlapoptimalizáló szakmai blog: Általános és speciális tartalomoptimalizálás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése